MEDIACOM Case Study
Esettanulmány
Mediacom Esettanulmány
A Mediacom az egyike a legrégebbi ügyfeleinknek, több mint 14 éves közös múlttal. A munkánk során a fókusz nem az alapokról fejleszteni a tudását a kurzusainkon résztvevőknek, hanem a széles skálán mozgó kommunikációs lehetőségek biztosítása a már magas szinten beszélő munkatársak számára. Ezen projekt a résztvevők tudásszintjét, rugalmasságát és magabiztosságát fejleszti, hogy a gyorsan változó környezetben, pozíciókban és projekteben is megállják a helyüket.
Egy példája ennek a hozzáadott értékeken alapuló fejlesztési programnak az átfogó prezentációs készségeket fejlesztő kurzusunk volt, ahol ellentétben az általános eredménycentrikus igényekkel, itt külön hangsúlyt fektethettünk a hosszú távú fejlődésre. A 20 vagy akár 40 órát tartalmazó 90 perces órák lehetőséget biztosítottak az egyének speciális és átfogó fejlesztésére, és így nemcsak a nyelvi fejlődésük volt a középpontban, hanem külön hangsúlyt tudtunk fektetni a hang, testbeszéd, tartalom és stílus fejlesztésére is.